Dennis: Kunne man være en smule mere kundevenlig?

Nogle af Thisteds ellers så udmærkede bilværksteder og bilforhandlere har erklæret frokostpause på samme tid for samtlige ansatte. Man møder op uden at overveje det nærmere lidt over 12.00 og finder ikke en eneste på kontor eller i værksted. Alle ansatte er til frokost. Er det kundevenligt? Giv din mening til kende.

Jeg foreslår jo ikke, at man slet ikke må få frokost i fred og ro. Men i moderne virksomheder er kunden i centrum. Åbenbart ikke hos alle bilforhandlere. Hvordan kan det være, at man ikke deler frokostpausen, så der altid er nogle til at tage imod kunderne, selv om de er så frække at møde op mellem 12.00 og 12.30?

Andre steder i forskellige sektorer fungerer det ganske problemløst at arrangere frokosttiden sådan, at der altid er personale til sted. Tænk, hvis SuperBrugsen eller Føtex lukkede i den halve time med den begrundelse, at personalet skal have frokost? Eller den familie, der har lejet et sommerhus i Klitmøller, kommer præcis der, hvor personalet har frokost og derfor pænt må vente, til det passer de ærede damer og herrer igen at indtage pladserne. Eller på rådhuset? Næ, vi er til frokost, så du må pænt vente!

Den gik vist ikke.

Skal bilværkstederne være fleksible?

  • Læg en kommentar!

Evt. kommentar:

Fik du læst:

Fik du læst:

To cyklister fra Sennels kom forbi SPAR Klitmøller en varm sommerdag

Andre indlæg, du vil synes om:

Lukket for kommentarer