Sådan præsenterer SPAR Klitmøller nye reklametiltag

SPAR Klitmøller reklamerer på mange måder. I disse tider skal man være kreativ. Et nyt reklamebureau med 21 års erfaring får her chancen

Ikke mange kan læse denne reklametekst på SPARs facade. Men der står: "Købmanden har valgt at støtte Klitmøllers ONLINE juletræstænding i 20"

Heller ikke denne er så let at læse: "Pålæg fra 20 slagtere"

Mange vil umiddelbart tro, der står Roen. Men der står rent faktisk:
Godmorgen
Så er der sandwich med pulled pork til de morgenfriske
Vi ses
(Reklamemanden indrømmer, at skriften kan være svær at tyde,
ligesom han også indrømmer, at han måske ikke lige
på ord for ord fik ram på opgaven)
(Øv, sagde han også, vi har ellers 21 års erfaring)

Reklamebureauet fik til opgave at lave noget over følgende temaer:

HALLØJSA
Denne uges weekendmenu er klar
- filetsteak sous vide
- kartoffeltårne af gratin
- whiskeysauce
- blandet salat
- æblekage
Nok til 2 Pers. 145 kr.


Så dukkede der heldigvis frisk humle op igen til Thy! Jeg har fået 20 nye øl ind, 2 nye pilsnere og hele 18 humlebomber, og 2 af dem sågar julehumlebomber!


Ugens Ja Tak tilbud på vin er kultvinen Castillejos Bodega Calvente

Spansk fullbodied vin, som passer til alle former for rødt kød - kan nydes nu og med fremragende potentiale til henlæggelse i kælderen.
Begrænset produktion på 15.000 flasker - skynd dig, årgang 2016 er ifølge Horacio Calventes bedste årgang siden år 2000.Det er husets vin på den 3-stjernede Michelin restaurant “El Bulli” i Catalonien, der blev kåret til verdens bedste restaurant 5 år i træk.
Det er undertegnedes nye kæmpe favorit.
Det er en gudevin
Jeg sælger den til 150,- pr flaske.
Venlig hilsen
Mikael

Der står: "Månedens Supertilbud" "Bevar roen".
Umiddelbart svært at forstå, hvilken ro, han tænker på

Den røde plakat i midten har SPAR altså selv foranstaltet. "Den tager jeg ikke ansvar for", står der ved siden af. "Dens rød/hvide farve er SÅ yt!" og igen "Bevar roen". Det må være en sukkerroe.

Mikael fra SPAR Klitmøller erkender, at opgaven nok var for svær for det 21-år gamle reklamebureau.

– Hvis man tænker på, hvor længe deres ansatte, en unge mand, arbejdede, - altså til langt over midnat, hvor han jo rent faktisk burde have ligget i sin seng og sovet de skyldiges søvn, kan I måske godt forstå, at jeg har måttet skille mig af med det reklamebureau!

– Det var også alt for dyrt. Jeg måtte hoste op med 110.000 kroner!

Fik du læst:

Fik du læst:

Tator rimer på både junior og senior, debitor og kreditor og smager himmelsk!

Andre indlæg, du vil synes om:

0 Kommentarer
Inline Feedbacks
Se alle kommentarer